sobota, 28 maja 2011

Colorful nails - paznokcie w barwach tęczy

Jako wielka fanka barwnych paznokci prezentuje wam część swojej kolekcji lakierów.
Gdy neonowe kolory pojawiły się najpierw na wybiegach a później podchwycone przez sieciówki można je było zobaczyć w postaci różowych i pomarańczowych marynarek na ulicy, ja postanowiłam nosić je tylko na paznokciach.


Dość długo szukałam ‘’pękających’’ lakierów w pobliskich drogeriach, a gdy w końcu na takie trafiłam (Inglot- cena 28 zł [!] czyli porównywalna do cen zwykłych lakierów) zastanawiam się jaki kolor wybrać. Może czarny, nałożony na jaskrawy kolor mógłby dać ciekawy efekt. Co sądzicie ? :)



                                                                                                    Ania 

5 komentarzy:

  1. Ogólnie lubie używać kosmetyki z firmy inglot typu cienie do powiek lub właśnie lakiery do paznokci wiadomo trzeba wiecej zapłącic ale są wydajniejsze niz inne kosmetyki
    + podoba mi sie wasz blog bede częściej zaglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. intryguja mnie te lakiery ;) i jakoś nie umiem dojść do tego jak działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przemawiają do mnie tego typu lakiery!! Z Inglota lubię lakiery. Od lat jestem fanką ;) nr 82;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. te lakiery są świetne :-)
    mam taki czarny i wygląda cudownie :-D

    http://moje-kulinarne-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń